رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم پلیس آمریکا حدود ۱۰۰ نفر را روز شنبه در دانشگاه نورث ایسترن بازداشت کرد افشای جزئیات توافق شکست‌خورده میان روسیه و اوکراین
سرخط خبرها

رئیس‌جمهور وارد یزد شد| رئیسی: مشکلات یزد و راهکارهای رفع آن‌ها احصا شده است+ فیلم و جزئیات سفر

  • کد خبر: ۱۴۴۹۵۸
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
رئیس‌جمهور وارد یزد شد| رئیسی: مشکلات یزد و راهکارهای رفع آن‌ها احصا شده است+ فیلم و جزئیات سفر
رئیس‌جمهور در دومین مقصد از دور دوم سفر‌های استانی دولت مردمی دقایقی پیش وارد استان یزد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در دومین مقصد از دور دوم سفر‌های استانی دولت مردمی با استقبال نماینده، ولی فقیه و امام جمعه استان، استاندار و جمعی از مقامات محلی وارد مرکز استان یزد شد.

در مراسم استقبال از رئیس جمهور همچنین پدر و مادر شهیدان ذاکری‌نژاد، فرزندان شهید حاج حسن دانش از شهدای فاجعه منا، عطیه‌سادات خوش‌دست و حمید بهزادپور از ورزشکاران و قهرمانان کشوری استان یزد، علی‌اکبر رئوف از چهره‌های فرهنگی و پیشکسوتان حوزه آموزش استان، عالیه مهرابی شاعر و نویسنده برگزیده کشوری و محمدرضا بهشتی از خیرین و مروجین موکب‌داری حضور داشتند.

رئیس‌جمهور در بدو ورود به یزد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س) و ادای احترام به همه شهدای این استان، گفت: در دور اول سفر‌های استانی به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار با مردم عزیز استان یزد میسر نشد، اما در این سفر ۲ روزه علاوه بر برنامه‌های کاری و نشست‌های اداری، دیدار‌هایی با مردم عزیز و شهیدپرور یزد برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم بخشی از دین‌مان را به آن‌ها ادا کنیم.

رئیس‌جمهور وارد یزد شد| رئیسی: در جریان دغدغه‌ها و مشکلات مردم هستم+ فیلم و جزئیات سفر

آیت‌الله رئیسی در ادامه پیگیری مصوبات دور اول سفر‌های استانی و همچنین بررسی مسائل و مشکلات مردم یزد را از جمله اهداف این سفر برشمرد و افزود: امیدواریم در این سفر بتوانیم با حضور در شهرستان‌ها و روستا‌های غیربرخوردار از نزدیک در جریان مسایل این مناطق قرار بگیریم و درباره راهکار‌های رفع آن‌ها تصمیم‌گیری کنیم.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: پیش از این سفر هیئت‌های مختلفی به این استان اعزام شده و در دیدار با اقشار مختلف مردم و مسئولان نظرات آن‌ها را درباره مشکلات و راهکار‌های رفع آن‌ها جمع‌آوری کرده‌اند. امیدواریم با اطلاعاتی که از نظرات و خواسته‌های مردم عزیز یزد کسب کرده‌ایم بتوانیم آنچه را دغدغه مردم این استان است، پیگیری و برای رفع آن‌ها به تصمیم برسیم.

آیت‌الله رئیسی در پایان تصریح کرد: مردم عزیز یزد همواره با قناعت و قنوت و همچنین رشادت و حضور در صحنه زندگی کرده‌اند و ان‌شاء الله در ادامه نیز شاهد این جلوه‌های زیبا از مردم عزیز یزد باشیم.

وی همچنین از هدیه هیئت‌های مذهبی یزد که یک ترمه به عنوان نماد یزد حسینیه ایران بود، تقدیر و تشکر کرد.

تشکر رئیس‌جمهور از هدیه زیبای اهالی یزد در فرودگاه شهید صدوقی

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس‌جمهور در این سفر دو روزه از تعدادی از طرح‌های صنعتی و خدماتی استان که در سفر قبلی دولت مردمی به یزد تصمیماتی برای تکمیل آن‌ها اتخاذ شده بود، بازدید می‌کند. همچنین با حضور رئیسی عملیات اجرایی پروژه بزرگ انتقال آب از خلیج‌فارس به استان یزد آغاز خواهد شد.

دیدار مردمی در میدان امیرچخماق، سفر به شهرستان‌های مهریز، بافق و خاتم، شرکت در جشن احیا ۷۶ واحد تولیدی و نیز آغاز عملیات اجرایی ساخت۲۳۶۰۰ واحد مسکونی و شرکت در جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از دیگر برنامه‌های سفر آیت‌الله رئیسی به استان یزد است.

رئیس‌جمهور در نشست شورای برنامه‌ریزی استان به جمع‌بندی تصمیمات اتخاذ شده در این سفر خواهد پرداخت و پس از آن در نشست خبری با اصحاب رسانه نتایج و دستاورد‌های سفر دوم دولت مردمی به یزد را تشریح می‌کند.

احمد وحیدی وزیر کشور، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و انسیه خزعلی معاون امور زنان و همچنین غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور، آیت‌الله رئیسی را در این سفر همراهی خواهند کرد.

براساس این گزارش، آیت‌الله رئیسی آذرماه سال گذشته در قالب دور اول سفر‌های استانی به همراه جمعی از وزرا و معاونین خود به این استان سفر کرده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->